Inwestycje
Strona główna > Inwestycje > Zaufali nam

Zagraniczne Biuro Handlowe NairobiZaufali nam

Nuadu

Paweł Czech, Wiceprezes NuaduWsparcie PAIH, przez oficjalne udostępnienie prestiżowej lokalizacji, było istotnym elementem procesu tworzenia oddziału zagranicznego Nuadu w Singapurze. Wykorzystaliśmy naszą tymczasową lokalizację w Singapurze do udanego zamknięcia umowy partnerskiej z jednym z najbardziej cenionych wydawców w Singapurze. W ciągu najbliższych dwóch, trzech lat pozwoli to Nuadu dotrzeć do ponad 3 miliona nowych użytkowników. Agencja zorganizowała nam m.in. spotkanie ze swoim singapurskim odpowiednikiem Economic Development Board (EDB), który wprowadził nas w aspekty warunków prowadzenia działalności biznesowej, singapurskiego prawa i księgowości.

Paweł Czech, Wiceprezes Nuadu

Igoria Trade

Prezes Igoria Trade Wojciech KulińskiUdział w Singapore Fintech Festival 2017 był naszym pierwszym zetknięciem się z tamtejszym rynkiem i jak się okazało - bardzo owocnym. Istotnym kontekstem naszej obecności na targach było podpisanie porozumienia o współpracy w obszarze fintech między KNF a jej singapurskim odpowiednikiem (Monetary Authority of Singapore). PAIH wsparła nie tylko zagraniczną ekspansję naszego produktu, ale także promocję polskiej marki w gronie międzynarodowych firm z branży fintech - podkreśla prezes Igoria Trade.

Prezes Igoria Trade Wojciech Kuliński

J.P. Morgan

Steve Cohen, Dyrektor Zarządzający, Szef Centrum Korporacyjnego J.P. Morgan w WarszawieJ.P. Morgan działa w ponad 100 krajach na świecie. Nasze centra technologiczne i operacyjne zarządzane są w modelu 24 h na dobę, 365 dni w roku. Polska posiada wysoko wykwalifikowaną i technologicznie zorientowaną kadrę pracowniczą o szerokich horyzontach oraz infrastrukturę ekonomiczną, która jest idealna dla naszej firmy. W centrum korporacyjnym J.P. Morgan w Warszawie zostanie zatrudnionych ponad 3000 pracowników w następnych trzech latach.

Steve Cohen, Dyrektor Zarządzający,
Szef Centrum Korporacyjnego J.P. Morgan w Warszawie

Liber Finance Group

Rene Skaflestad, szef Liber Finance GroupŁączymy różne technologie, jak sztuczna inteligencja, big data czy data science. Dla firmy o międzynarodowym zasięgu, decyzja o działalności w Polsce ma głęboki sens. Zwłaszcza, jeśli doda się do tego strategiczne umiejscowienie Polski w sercu Europy, świetne środowisko biznesowe oraz utalentowanych pracowników.

Rene Skaflestad, szef Liber Finance Group

Grupa MLEKOVITA

Dariusz Sapiński, Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITAMlekovita od wielu lat jest wiodącym eksporterem produktów mleczarskich w Polsce, ma uprawnienia eksportowe do 144 krajów, a smak i najwyższa jakość jej wyrobów podbija serca i podniebienia konsumentów w świecie od 1989 r. Dzięki wybudowaniu Fabryki Proszków Mlecznych Mlekovita będzie największym producentem tych produktów w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Fabryka powstaje na 4,5 - hektarowej działce znajdującej się ok. 200m od zakładu firmy w Wysokiem Mazowieckiem. Jest to największa inwestycja z dotychczas realizowanych w historii firmy. Jej wartość to w sumie to ok. 300 mln zł. Zatrudnienie znajdzie tu 150 osób. Dążymy do tego, aby eksport produktów mleczarskich oraz wszelkie działania w tym zakresie podejmowane, promowały Polskę na arenie międzynarodowej jako wiarygodnego partnera gospodarczego, wspierały dobry wizerunek polskiego przedsiębiorcy, przyczyniały się do rozwoju gospodarczego kraju i regionu oraz przyciągały inwestorów a także budowały kapitał zaufania wobec Polski i Polaków.

Dariusz Sapiński, Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA

Mercedes-Benz Polska

dr Ewa Łabno-Falęcka, Head of Corporate Communication and External Affairs, Mercedes-Benz PolskaW ramach strategii globalnego wzrostu w ub. Roku Mercedes podjął decyzję o inwestycji w regionie EŚW. Ten region jest nadal atrakcyjny, a równocześnie stabilny i bezpieczny (w porównaniu z innymi częściami świata).

Analizowaliśmy 7 krajów i kilkadziesiąt lokalizacji. Do finału doszły dwa kraje, w tym Polska. Wygrała Polska ze względu na m.in. położenie, wielkość i kształt działki, jej skomunikowanie, logistykę, potencjał ludzki i - last but not least - zaufanie oraz profesjonalizm polskich partnerów: rządu i jego agend jak np. PAIiIZ, a także lokalnych organów rządowych i samorządowych oraz Wałbrzyskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej.

dr Ewa Łabno-Falęcka,
Head of Corporate Communication and External Affairs, Mercedes-Benz Polska

MoneyGram International

Alex Holmes, CFO & COO, MoneyGram InternationalMoneyGram wybierając Polskę, Warszawę, kierował się wieloma czynnikami, które zostaly poprzedzone dogłębną analizą globalną, włączając w nią kilka krajów z Europy Wschodniej. Polska posiada liczne atuty, które zaważyły o jej wyborze. Są to: utalentowana i dobrze wykształcona siła robocza, dynamiczna gospodarka wraz z sektorem finansowym i przyjazne biznesowi środowisko. Polski rząd, jak i Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych odegrały kluczową rolę udzielając wsparcia MoneyGram w procesie selekcji. Jesteśmy bardzo wdzięczni za ciepłe przyjęcie w Polsce i cieszymy się, że staliśmy się częścią tej społeczności.

Alex Holmes, CFO & COO, MoneyGram International

Lundbeck Poland Sp. z o.o.

Zuzanna Jawor, Dyrektor generalna Lundbeck Business Service CentreDostęp do wysoko­wykwa­lifi­kowanej, wielojęzycznej kadry profesjonalistów zadecydował o ulokowaniu naszej inwestycji w Polsce. Kraków, stolica Małopolski, dzięki rozbudowanej infrastrukturze lotniczej łączącej miasto z całym światem, staje się centrum outscourcingu w Polsce. Dojrzały rynek z silnym ośrodkiem akademickim jest rozpoznawalną na świecie destynacją dla inwestorów zagranicznych. Rozwój obecnej od 15 lat na rynku polskim firmy Lundbeck udowadnia, że warto tu inwestować. Nowootwarte centrum w Krakowie wspierać będzie wszystkie europejskie jednostki firmy Lundbeck w aż czterech procesach (Finance, IT, HR i procurement) w następujących językach: duńskim, angielskim, francuskim, hiszpańskim i niemieckim.

Zuzanna Jawor, Dyrektor generalna
Lundbeck Business Service Centre

Capgemini Polska

Marek Grodziński, Vice President, Head of European BPO Delivery Centers, Board Member, Capgemini PolandPolska w ostatnich latach potwierdziła swoją pozycję jednej z najbardziej atrakcyjnych globalnych lokalizacji dla inwestycji biznesowych. Jako jeden z pierwszych przedstawicieli branży usług w kraju, mieliśmy i mamy okazję obserwować kolejne etapy rozwoju, jakie osiąga polska gospodarka. Dziś należymy do czołowych zagranicznych inwestorów obecnych w Polsce, rozwijając swoje centra w Katowicach, Krakowie, Wrocławiu, Warszawie, Opolu oraz Poznaniu. Centralne położenie kraju na kontynencie, dostęp do wykwalifikowanych kadr i młodych talentów czy doświadczenie w zakresie kompleksowego wsparcia inwestorów - to tylko część z atutów, dzięki którym Polska skutecznie przyciąga prestiżowe marki. Co ważne, do kraju trafia coraz więcej zaawansowanych projektów, pozytywnie wpływających na polską gospodarkę.

Marek Grodziński,
Vice President, Head of European BPO Delivery Centers, Board Member, Capgemini Poland

Servier Group

Colm Murphy, Production Site Director, Servier Group (Anpharm SA)

„Servier Group świętuje dwudziestolecie obecności w Polsce. Dzięki dotychczasowym sukcesom mieliśmy możliwość zainwestowania w edukację, działalność badawczo-rozwojową oraz - od roku 1997 - w działalność produkcyjną w Anpharm S.A. w Warszawie. Umożliwiło to dostarczenie naszych innowacyjnych produktów farmaceutycznych na rynek krajowy oraz rynki innych krajów regionu.

W Polsce jesteśmy zachwyceni dostępnością dobrze wykształconych, wysoko wykwalifikowanych pracowników, posiadających odpowiednie doświadczenie w przemyśle farmaceutycznym i naukach przyrodniczych. Mieliśmy pozytywne doświadczenia z realizacją projektów inwestycyjnych. Wielkie znaczenie dla sukcesu tych projektów miała dostępność projektantów, kooperantów oraz wsparcie ze strony władz lokalnych.

Przez ostatnich 15 lat nieustająco rozwijaliśmy swoją działalność. W roku 2011 zainwestowaliśmy w nową linię dla produktów kardiologicznych, przeznaczonych na rynek krajowy oraz inne rynki regionu. Nasze inwestycje w działalność produkcyjną warte są 135 mln zł, dając pracę 180 pracownikom oraz dostawcom usług. Całkowita wartość inwestycji w Polsce od roku 1992 to 620 mln zł. Aktualnie w działalności produkcyjnej, badawczo-rozwojowej oraz promocyjnej zatrudniamy tu 720 osób.”

Colm Murphy,
Production Site Director, Servier Group (Anpharm SA)

Pearl Stream S.A.

Kye Soo Park, Prezes, Pearl Stream S.A.„Gdy w 2010 roku wraz z naszym partnerem JP Weber planowaliśmy inwestycję w Strzelcach Opolskich, nie spodziewaliśmy się, że przed­sięwzięcie okaże się tak dużym sukcesem. Nie tylko utrzymaliśmy kontrakty z firmami z klastra elektronicznego we Wrocławiu, lecz także w 2011 roku rozbudowaliśmy produkcję dla koreańskich klientów z branży motoryzacyjnej na Górnym Śląsku, którzy dostarczają części dla Hyundai oraz KIA w Czechach i na Słowacji. Dzięki dobrej współpracy z władzami, byliśmy w stanie postawić zakład w rekordo­wym czasie sześciu miesięcy, zatrudniając w ciągu 1,5 roku blisko 400 osób. Strategiczne położenie przy autostradzie A4 i pomiędzy dużymi aglomeracjami zapewnia nam bliskość do naszych głównych odbiorców, a rosnąca obecność koreańskich koncernów w Europie Środkowej otwiera nowe możliwości.”

Kye Soo Park,
Prezes, Pearl Stream S.A.

State Street Poland

Scott Newman, General Manager, State Street Poland„Wybraliśmy Kraków spośród 20 różnych europejskich miast. Zadecydował dostęp do świetnie wykształconych absolwentów uczelni wyższych oraz dobra infrastruktura biurowa i komunikacyjna. Polska jest dla nas strate­giczną lokalizacją, jeśli chodzi o usługi dotyczące księgowości funduszy inwestycyjnych. W Krakowie widzimy źródło naszej przewagi konkurencyjnej na globalnym rynku. Polskie centrum pełni kluczową rolę w strategii firmy State Street, która w ciągu najbliższych lat chce podwoić udział przychodów osiąganych poza USA.”

Scott Newman,
General Manager, State Street Poland

DCT Gdańsk

Boris Wenzel, Dyrektor Zarządzający,<BR>DCT Gdańsk S.A.„Terminal kontenerowy DCT Gdańsk powstał w październiku 2007. W ciągu 4 lat DCT stał się terminalem przyjmującym największe statki świata. Polska to idealne miejsce dla firm działających w całym regionie: to naturalna brama dla krajów Europy Środkowo-Wschodniej, obfitująca w duży rynek lokalny oraz zasoby wykwalifikowanych, ciężko pracujących ludzi.”

Boris Wenzel,
Dyrektor Zarządzający,
DCT Gdańsk S.A.

Ludzie, z którymi świetnie się pracuje

Antonio Melone,<BR>Dyrektor Generalny ds. Produkcji, Indesit Company Polska„Od 1992 Indesit rozwija się w Polsce tworząc nowe zakłady i nowe miejsca pracy. Nasza aktywność pokazuje, jak ważna jest Polska w globalnej polityce Indesit Company. Na kraj ten patrzymy nie tylko przez pryzmat świetnego położenia strategicznego dla naszej branży. Dla nas Polska to przede wszystkim ludzie, z którymi się świetnie pracuje.”

Antonio Melone,
Dyrektor Generalny ds. Produkcji,
Indesit Company Polska

Od 20 lat stawiamy na Polskę

Xavier Douellou, Dyrektor Zarządzający, 3M Poland„Koncern 3M zainwestował w Polsce już ponad 350 milionów dolarów. A w tym roku otworzyliśmy 2 nowe fabryki we Wrocławiu. To z Polski w przyszłości będzie pochodzić 70% produkcji eksportowej firmy do krajów Europy Środkowo-Wschodniej. Wykwalifikowana kadra a także stabilna sytuacja gospodarcza sprawiają, że to właśnie w Polsce chcą się rozwijać takie firmy jak 3M.”

Xavier Douellou,
Dyrektor Zarządzający,
3M Poland

Doskonałe połączenie kosztów operacyjnych, warunków inwestycyjnych i przyjaznej administracji

Bill Hall, European Operations Manager, Pittsburgh Glass Works Poland„Kiedy zaczynaliśmy w Pittsburgh Glass Works poszukiwania miejsca na nową fabrykę, obejrzeliśmy ponad 100 potencjalnych lokalizacji w 4 krajach Europy, w Kandzie i Stanach Zjednoczonych. Teraz na zaawansowanym etapie realizacji projektu i rekrutowania pracowników, jesteśmy przekonani, że decyzja by wybrać Polskę była najlepszą z możliwych.”

Bill Hall,
European Operations Manager,
Pittsburgh Glass Works Poland

Specjaliści na światowym poziomie

Arne Sorensen, Dyrektor Globalnego Centrum Finansowego Arla, Członek ABSL„Globalne finansowe centrum Arla zostało utworzone w Trójmieście 3 lata temu. Jesteśmy pod wrażeniem zarówno infrastruktury biurowej w Gdańsku, jak i dostępu do wysoko wykwalifikowanych kadr. Zaskakująco łatwo znaleźliśmy tu specjalistów z płynną znajomością duńskiego i szwedzkiego!”

Arne Sorensen,
Dyrektor Globalnego Centrum Finansowego Arla,
Członek ABSL

Świetna lokalizacja i doskonałe warunki dla biznesu

Valérie Vanbiervliet Dyrektor Generalna na Kraje Beneluksu i Europę Wschodnią Goodman"Od 2005 roku korzystamy z biznesowych możliwości jakie daje nam stabilna i dynamicznie rozwijająca się polska gospodarka oraz istotne wsparcie ze strony władz i administracji.

W tym roku rozpoczynamy realizację naszego najnowszego projektu zlokalizowanego w Gdańsku. Liczące 500 000 m2 Pomorskie Centrum Logistyczne najlepiej pokazuje, że jesteśmy zdecydowani aktywnie rozwijać naszą działalność w Polsce."

Valérie Vanbiervliet
Dyrektor Generalna na Kraje Beneluksu i Europę Wschodnią
Goodman

Nowoczesny przemysł lotniczy w Polsce

Roman Staszewski Prezes Zarządu<BR>Hamilton Sundstrand Poland"Poszukując możliwości rozwoju, zwiększenia wydajności i podniesienia konkurencyjności trafiliśmy do Polskiej Doliny Lotniczej. Południe Polski to region z tradycjami w przemyśle lotniczym dlatego nie mieliśmy większych problemów ani ze znalezieniem specjalistów znających się na produkcji, ani ekspertów, którym powierzyliśmy prace w nowym ośrodku badawczo-rozwojowym."

Roman Staszewski
Prezes Zarządu
Hamilton Sundstrand Poland

Od 50 lat w Polsce

Walter Kadnar Dyrektor Generalny IKEA Retail"Związek Polski z IKEA rozpoczął się w 1961 roku, kiedy to Ingvar Kamprad, założyciel IKEA, złożył pierwsze zamówienie na krzesła w polskiej fabryce. Lata współpracy to zaufanie, ciepłe stosunki, wiara w sukces i wyjątkowe zaangażowanie - dzięki temu związek trwa już tak długo i wciąż się rozwija. Mocno wierzymy w potencjał polskiego rynku, na którym IKEA chce dalej inwestować. Zamierzamy rozwijać nasze sklepy, centra handlowe i produkcję."

Walter Kadnar
Dyrektor Generalny IKEA Retail

Potencjał Polski dla zaawansowanych usług biznesowych jest nieoceniony

Jacek S. Levernes Wiceprezes - HP Global Business Services EMEA"5 lat temu, decydując się na otwarcie Globalngo Centrum Usług Biznesowych we Wrocławiu, HP wierzyło iż w 5-cio letniej perspektywie zaoferujemy pracę 1000 absolwentów. Dziś zatrudniamy ponad 2000 doskonałych specjalistów, których umiejętności i doświadczenie są wysoko oceniane przez naszych klientów. Odkryliśmy niesamowity potencjał Polski, który znacznie przewyższył nasze pierwotne założenia... i co równie ważne, pozwala śmiało patrzeć w przyszłość."

Jacek S. Levernes
Wiceprezes - HP Global Business Services EMEA

W odpowiednim czasie, we właściwym miejscu

Pedro Soares dos Santos Dyrektor Zarządzający (CEO) i Członek Zarządu Grupy Jerónimo Martins"Nasze zaangażowanie w dostarczanie polskim klientom najwyższej jakości usług równe jest entuzjazmowi jaki mieliśmy na początku naszej obecności na rynku polskim w 1994 kiedy uświado­miliśmy sobie, że Polska ma ogromny rynek wewnętrzny, perspek­tywy wstąpienia do UE i idące za tym gwarancje stabilności polityczno-ekonomicznej a także instytucje wspierające projekty inwestycyjne."

Pedro Soares dos Santos
Dyrektor Zarządzający (CEO) i Członek Zarządu Grupy Jerónimo Martins


Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A.

ul. Krucza 50

00-025 Warszawa


Wszystkie prawa zastrzeżone; Wyłączenie odpowiedzialności

internetART
Portal wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności. Możesz dowiedzieć się więcej o tym, jakich ciasteczek używamy lub wyłączyć je w ustawieniach.
Akceptuję politykę prywatności Portalu zamknij